Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Pizzafabric - Pécs

Étterem értékelés

2018. augusztus 04. - kovacs.netti

Albérletes korszakunk nagy kedvence volt. A frissen sült ételek nagyon finomak és az adag is tökéletesen megfelelő. Próbáltunk pizzát is, az nem igazán nyerte el a tetszésünk, viszont minden mással elégedettek voltunk. Sajnos az új lakásban valahogy feledésbe merült egészen tegnapig. Hirtelen megkívántam a rántott sajtot és mindjárt a Fabricra asszociáltam, mivel sehol máshol nem adnak 4 db sajtot, amik nem is a legkisebb fajtából valók és ízre is finomak, nem panírból áll az egész. A rántott sajthoz sült krumplit szoktam kérni, a kettő együtt akkora adag, hogy szinte soha nem fogy el az egész. Végül a választékot nézegetve a másik kedvenc mellett döntöttem, Paul Petit-et rendeltem. Ez is 4 db sajttal-sonkával töltött rántott sertésszeletet jelent és egy jó adag milánói makarónit. Fotót is készítettem, bár sajnos ez nem adja vissza annyira a mennyiséget és a milánói sem látszik annyira. 

fabrik.JPG

Paul petit (sajttal-sonkával töltött sertésszelet), milánói makaróni - 1 350 Ft

Inkább a húsra fektetik a hangsúlyt, a makaróni nem vészesen sok, de nem is kellene egy szállal sem több, mivel roppant laktató. Én személy szerint először mindig megeszem a húst, a végén külön a tésztát és már meg szoktam szenvedni vele. Most picit kevés volt rajta a szósz, de kompenzáltam kechuppal. Amúgy ez nem általános, szokott lenni rajta rendesen. Az ára szerintem teljesen reális. Nem egy gourmet kategória, de teljesen megfelel az íze, minősége. Az adag sem akkora, hogy el kelljen szállni tőle, de tökéletesen jóllakat. Teljesen megéri ezt az árat, de nem többet. A kiszállítás kb. egy óra volt, ami szintén normális itt Pécsen. Igazából még pozitívum is, hogy nem lépik nagyon túl az egy órát. Az étel mindig melegen érkezik. Sajnos csak a Paul petit-et tudom megmutatni, mivel barátom nem rendelt velem. Aki pénztárca barát frissensültre vágyik, annak érdemes innen rendelni. 4 pontot adnék az 5-ből.

4.png

süti beállítások módosítása