Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Nyírd ki ezt a naplót

Visszatekintés 2016-ba

2018. augusztus 09. - kovacs.netti

2016-ban Magyarországon is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót könyvecske. Nagy siker lett, amit rengetegen megvettek és még az újabb formátumokra is volt kereslet, hiszen megjelent kisebb, rövidebb, színesebb, csajosabb, focisabb és nem is tudom még milyen verzióban is. Nem részletezném miről is szólt ez a könyvecske, egyrészt a címe mindent elárul, másrészt így két év elteltével biztosan mindenki találkozott már vele valamilyen úton-módon. Természetesen elsők között voltam, aki beszerezte, hiszen szeretek elszöszmötölni az ilyesmivel. Mindig van ingerem kreatívkodni, de rajzolni sem tudok úgy, ahogy szeretnék és nagyon más kreatívkodáshoz sem értek, kitanulni pedig nincs kedvem. Viszont ez jó kis kihívásnak tűnt, nem kellett hozzá sok "szaktudás". Eléggé sajátosan értelmeztem a feladatokat, mivel a könyörtelen könyv gyepálás helyett én ezt egy kis délutáni kikapcsolódás és a már említett kreatívkodás miatt vásároltam meg, nem azért, hogy vihogva dobáljam az emeletről (amitől valljuk be nem igazán lenne semmi baja). Láttam gyönyörűen kidolgozott könyveket is, természetesen én nem ilyen szinten nyomtam. Tényleg tekintsétek úgy, hogy ez nekem egy kis szabadidős tevékenység volt, aminek eredményét aztán meg is örökítettem képekkel is. Fogalmam sincs hogyan jutott ez ma eszembe, de felötlött bennem, hogy ez a képekből összeállított videó még valahol meglehet és itt a remek felület, ahol meg is lehetne osztani másokkal. Szerencsére tényleg meg is találtam, úgyhogy repüljünk vissza két évet az időben és nézzük meg mit is alkottam akkor.

süti beállítások módosítása