Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Marvel Movie tag

Filmes tag

2018. szeptember 19. - kovacs.netti

Snitten nézelődve találtam milenasofija bejegyzését egy Marveles tag-ről, ami felkeltette az érdeklődésem. Elolvastam a kérdéseket és a válaszait (tegyétek ti is ezt) és eldöntöttem, hogy ezt biztosan kitöltöm én is. Nem vagyok nagy fan, de mindig is kedveltem a szuperhősös filmeket. Viszont barátom nagy képregény rajongó, így mióta vele élek talán kicsit én is jobban megismerkedtem ezzel a világgal. Bár mostanában már kezd sok lenni a kiadott filmek száma, de mindig sikerül valami újabbat mutatni, úgyhogy újból és újból kíváncsi leszek. Hát akkor vágjunk neki a kérdéseknek...

Kedvenc film

Bármennyit gondolkoznék se tudnék egyet kiválasztani. Az első két Vasember filmet és az első Avangerst bármennyiszer képes vagyok megnézni, sosem unom meg. A galaxis őrzőit is a kedvencek közé sorolnám, illetve talán a Ragnarököt is bár elejétől a végig egyszer sem láttam még, részleteiben viszont rengetegszer és nagyon klasszra sikerült.

blog_13.jpg

Kedvenc karakter

Ezen viszont nem kell gondolkodni, egyértelműen Vasember. :)

Legerősebb karakter

Az igazi rajongók biztos tudnak erre egy összetett, alátámasztott véleményt írni, viszont én csak azt tudom elmondani, aki az én szememben mindig úgy van meg, hogy a legerősebb szuperhős, ő pedig nem más, mint Thor. Alapvetően mindig elámulok a természet erején és az, hogy egy karakter babráljon vele lenyűgöző. Emiatt valahogy mindig úgy képzelem, hogy Thor veszettül erős. Nagyon tetszett amikor a Végtelen háborúban megérkezett a többiek megsegítésére és belépőként egy jó nagyot zúzott.

Legerősebb fegyver

Előző válaszból is fakadóan Thor pörölyét, fejszéjét mondanám.

Kedvenc Marvel páros

Groot és Mordály, ők a legcukibbak, legviccesebbek.

Megérdemelne egy különálló filmet

Fekete Özvegy, vagyis Natasha Romanoff mindenképpen, mivel az ő karakterét nagyon érdekesnek találom és nem utolsó szempont, hogy Scarlett Johansson az egyik kedvenc színésznőm és bármilyen feladatot tökéletesen megoldana. Rajta kívül Draxről néznék meg egy háttérsztorit, imádom a bamba karakterét.

blog-002_7.jpg

 Kedvenc Marvel filmezene

 Nincs egyáltalán ilyen.

Legjobban várt film

 A Bosszúállók folytatására mindenképpen kíváncsi vagyok.

Melyik Marvel karakter hasonlít rád a legjobban?

Gamorat mondanám, mivel ő mindig kicsit morcos és kifejezetten eltökélt. És zöld. Ha választhatnék, hogy milyen színű legyek, akkor mindenképp zöld akarnék lenni.

Xandari, fagyóriás, asgardi lennél, vagy földi maradnál inkább?

Asgardban szívesen élnék, nagyon szép. De amúgy elvagyok én itt a Földön is, például Wakanda érdekelne. ;) Amúgy bevallom, hogy fogalmam sincs mi az a fagyóriás.

Bosszúállók vagy Galaxis őrzői?

Is-is.

Melyik Marvel karakterrel szeretnél összebarátkozni?

Tony Starkkal mindenképp.

Kedvenc Marvel színész?

Scarlett Johansson

Kicsi Groot vagy nagy Groot?

Kicsi Groot. :) Legcukibb.

Hát ennyi lett volna a Marvel Movie Tag, én nagyon élveztem kitölteni, remélem másnak is tetszenek a válaszaim.

A képek Pinterestről származnak.

süti beállítások módosítása