Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Németország - Kaisheim

HollandTourOn: 0. nap

2019. június 23. - kovacs.netti

k2.JPG

Szuper helyen laknak barátaink. Kaisheim Bajorországban található és ezzel sokat el is mondtam róla. Az egész környezet helyes vidéki hangulatú. Kis utak, kis települések, mindenhol dimbes-dombos táj és rengeteg a zöld. Békés és barátságos.

0_kaisheim.jpg

Szerettem volna kis háttérinfókat írni a településről, de a magyar Wikipédia mondhatni semmit sem ír, németül pedig nem értek egy kukkot se, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy 3814 fő volt a lakosság 2017-ben, szóval tényleg egy kis településről beszélünk. Amikor sétálgattunk nagyon autót sem láttam, de a nappali, ahol aludtunk az utcára nyílt és reggel volt egy időszak, amikor olyan forgalmat hallottam, mintha legalább egy forgalmas főút mellett lettünk volna. Ehhez mondjuk hozzá vagyok szokva, úgyhogy nem zavart, de ami nagyon durva az a harangozás. Minden átkozott negyed órában… Egészkor meg annyiszor ahány óra van. És néha rázendített még egy másik is. Vagy már a fülem csengett volna? Nagyon sokat nem bóklásztunk a mezővárosban (állandóan lefaluzom, úgyhogy most rákerestem mi a becsületes besorolása és mezőváros…), csak a házuk környékét jártuk be, de tökre érdekes volt ennyi is. Ott van közvetlenül a házzal szemben a templom ugyebár… Ami egy épület egy börtönnel. Totál érdekes, hogy ott egy börtön. A városka szélén ugyan, de mégis bent, ráadásul összeépítve a templommal. Nagyon szép maga az épület, ha nem tudtam volna, lehet meg sem mondom, hogy mi az. A kedvencem viszont a közelben lévő görög étterem lett, ahol valami elképesztően finom grillezett hagymás májat ettünk tzatzikivel és sült krumplival. Akkora volt az adag, hogy rengeteget át kellett passzolnom barátomnak, mert akárhogyan is próbáltam magamba tömni nem sikerült. Pedig brutál jó volt. Ráadásul kaptunk aperitifnek ouzo-t teljesen ingyen, ami egy tök aranyos gesztus az étterem részéről. Szóval így egy próba után is állíthatom, hogy irtó jó kis étterem, remélem ha legközelebb Kaisheimben járunk, megint eszünk ott.

0_kaisheim-001.jpg

Amit még mindenképp érdemes elmesélni, az az, hogy pár száz méterre a háztól található egy csomó tavacska. Amikor elindultunk úgy értelmeztem, hogy van 2-3, de csak mentünk és mentünk és mindig előbukkant egy újabb tó. Fergeteges. Imádnám, ha ennyi vízparti lehetőség lenne a házunk közelében. Teljesen hangulatos volt körülötte sétálgatni, el tudnék képzelni még egy kutyust is, aki szaladgál körülöttem. Mert hogy ott van hely. Sőt ez a hely totál ideális kutyustartásra. Az utolsó tó, amit megnéztünk az strandolós tó. Sajna mikor ott voltunk még nem köszöntött be a nagy kánikula, pedig terveztük, hogy fürdünk egyet. Na de majd legközelebb. Gyönyörű a táj, de erről többet nem is tudok mesélni, a képek szerintem magukért beszélnek.

k5.jpg

Szóval a szombati napunkat egy jó kis sétával, fényképezgetéssel töltöttük, illetve ettünk egy brutál jó májat a görög étteremben, aztán este BL döntő nézés volt a program. Mivel elég sokáig tartott, egyből lefeküdtünk utána, mert így is csak 1-2 óránk maradt aludni, hiszen hajnali 2 órakor terveztünk megindulni a nagy Hollandiába.:)

Utazásunk többi napjáról készült beszámolókat a "hollandtouron" címke alatt találjátok.

süti beállítások módosítása