Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Filmes Tag - duplán

Filmes Tag

2018. július 25. - kovacs.netti

Ha már belekezdtem a filmes bejegyzésekben, akkor gondoltam kitöltök egy filmes tag-et is, hogy jobban kiderüljenek filmes szokásaim. Találtam is mindjárt kettőt "Anya olvas blog"-on, ami egy klassz könyves oldal. A bejegyzés alján találjátok hozzá a linket, olvassátok el Ő miket válaszolt a kérdésekre. 

1. Melyik volt az első meghatározó film, amit láttál?

Konkrétan első meghatározóra nem emlékszem, viszont azt meg tudom mondani mi volt az a három film, amiket fiatalabb koromban láttam és a mai napig nagyon emlékszem rájuk. Az egyik ilyen az Armageddon, ami lehet, hogy szerepet játszott abban, hogy a mai napig szeretem a katasztrófafilmeket. Ma már nem örülnék, ha meg kellene néznem újra, mivel barátnőm rengetegszer megnézette velem, így már nem váltja ki azt az érzést, amit régen, viszont úgy gondolom, hogy tényleg meghatározó volt. A másik ilyen film a Hetedik Brad Pitt és Morgan Freeman főszereplésével. Mindig is kedveltem a sorozatgyilkosokkal kapcsolatos filmeket, könyveket, ez pedig egy kifejezetten igényes film. Egyedi, elég durva és a vége mindent visz. Bármennyiszer hajlandó lennék újranézni. A harmadik meghatározó filmem a Fehér leander, amit azért emelnék ki, mert talán ez az első olyan film, amire kimondtam, hogy a kedvencem. Azóta újranézve nem váltja ki belőlem azt a hatást, mint akkor, viszont a mai napig szeretem. 

blog-001.jpg

2. Mi volt az utolsó film vagy sorozat, amit láttál?

Tegnap előtt néztük meg a Vörös veréb című filmet és nyár elején pedig A hátrahagyottak című sorozatba kezdtünk bele, első évadot meg is néztük, viszont a második évadnál valahogy félbe hagytuk. Azóta sem ezt nem folytattuk, se nem kezdtünk bele újba. 

blog-002.jpg

3. Mik a kedvenc filmjeid?

A szív bajnokai (The Blind Side)
Saját szavak (Freedom Writers)
Talajfogás (Stick It)
Egy különc srác feljegyzései (The Perks of Being a Wallflower)
Fehér leander (White Oleander)
Napos oldal (Silver Linings Playbook)
blog_1.jpg


4. Milyen műfajú filmben lennél te karakter?

Valamilyen jövőben vagy másik bolygón játszódó sci-fi-ben, esetleg valami katasztrófa- vagy akciófilmben, ahol valamilyen biológiai fegyver, járvány tizedelné a népet. Kutatóként, biológusként szerepelnék bennük, valami menő laborban dolgoznék és biztos nem lennék főszereplő, esetleg csak egy fontosabb mellékszereplő.

labor.jpg

5. Ki játszana téged egy filmben?

Őszintén szólva fogalmam sincs. 

6. Mi a top 3 kedvenc sorozatod?

Inkább legyen négy, mert nem tudok dönteni...
Agymenők (The Big Bang Theory)
Totál szívás (Breaking bad)
Szégyentelenek (Shameless)

Family Guy

blog-003.jpg
7. Mi idegesít legjobban egy filmben?

A karakterek. Ha valamiért nem szimpatikus a karakter, vagy a színész, vagy csak az, ahogy a színész eljátsza a karaktert, akkor mehet is a levesbe az egész film/sorozat. Rendesen fel tud bosszantani. Nagyon jó példa a Walking Dead, ami egy tök jó sorozat lenne, ha nem idegesítenének annyira a főszereplők, hogy szívesen elintéztettem volna Lucille-lal őket. És maradjon minden más meg, plusz a rossz karakterek.

walkingdead.jpg
8. Mi az a film vagy sorozat, amit soha nem fogsz megnézni?

Ezért lehet sokan megköveznek, de a  Saul fia. Örülök a sikerének, de ez nekem túl sok. Vagy túl kevés? Nem tudom, de nem nekem való az biztos.  

saulfia.jpg
9. Melyik színésszel, színésznővel vagy filmrendezővel találkoznál szívesen?

Esetleg Jennifer Lawrence-szel, mivel nagyon tisztelem, mint színésznőt és tök jó fejnek is tűnik. De amúgy vele se tudom mit kezdenék, ha találkoznánk. Igazából nem vágyom rá, hogy bármilyen színésszel, színésznővel találkozzak. Filmjeiket, karaktereiket szeretem, viszont ezt ők eljátszák, ez a munkájuk. Velem sem akar senki találkozni, mert ügyesen pipettázok, vagy rendesen ki tudok tölteni adatlapokat munka közben. Ők is ugyanolyan emberek, mint mi vagyunk. Amúgy meg nagyrészt fogalmam sincs milyenek a való életben, nem követem a celeb világ pletykáit. Szóval tényleg nem értem miért is kellene velük találkozni.

10. Mi az aktuális kedvenced, amit most láttál, vagy most szeretnél megnézni?

Nincs aktuális kedvencem, mostanában nem igazán találom a nekem való filmeket. X-Men: Új mutánsok-ra kíváncsi vagyok nagyon, viszont elvesztettem a fonalat, hogy mikor is fog végül is megjelenni.

ujmutansok.jpg
Ééés jöjjön még egy, mert nagyon belejöttem...

1. Moziban vagy otthon szeretsz filmet nézni?

Mindenképpen otthon... Nem csípem túlságosan a mozit, maximum Budapesten a VIP mozit, ahol kényelmesen lehet filmezni és kevés ember van a teremben, de azért az sem az igazi.

2. Egyedül vagy társaságban?

Nagy társaságban semmiképp, párommal viszont szeretek filmezni, de a legjobb egyedül, amikor nem kell lesnem, hogy elaludt-e, hogy kikapcsoljam, ha nem akarom szokás szerint duplán nézni. :)

3. Mi idegesít a legjobban a moziban?

Majdnem minden. Kényelmetlen az ülőhely, rohadt hosszúak a filmek és fáj az ember minden testrésze. Nagyon mocorogni sem lehet, ha idegenek ülnek mellettünk. Nem tudom hova tenni a táskám, kabátom. Sötét van, nem találok semmit. Nem tudom hova tenni a Popcornt és bármikor felrúghatom. Nem tudok elmenni mosdóba. Vagyis de, de az még jobban idegesít, ha valaki kimegy a film közben, így nem teszem én sem, felnőtt emberek vagyunk. Ha a gyerek nem bírja ki, akkor nem kell elhozni, vagy kérjenek az első sorba jegyet. Ha már itt tartunk a gyerekek is idegesítenek, akik végig kommentálják a filmet, hangosak, röhögnek, szürcsölnek, stb. Kedvenc élményem, amikor úgy kellett végig ülnöm a filmet, hogy egy kislány a mögöttem lévő sorban állva, az én és szomszédom széke között nézte a filmet. Belemászott az aurámba, szürcsölte az innivalóját, még össze is csöpögtetett... Ami ennél is jobban idegesít azok a szülők, akik képtelenek megtanítani a gyereket arra, hogy kell viselkedni a moziban. Innen következnek azok a felnőttek, akik szintén idegesítenek a moziban, mert nem tudnak viselkedni, hangosak, szórják a kaját, minden vackon röhögnek vagy megjegyzéseket tesznek. Az pedig a legidegesítőbb az egészben, hogy fizetek azért, hogy végig szenvedjem a két és fél órát. Szóval inkább maradok otthon, az a tuti...

4. Szoktál enni/inni/sms-ezni, stb. filmnézés közben (zavar, ha mások csinálják)?

Moziban popcorn és kóla. Nem idegesít, ha mások is esznek, isznak, ha kulturáltan teszik. A telefonnyomkodás viszont rettentően zavar, mivel világít. Én sosem szoktam, maximum az órára nézek rá, ha már nagyon unom, de próbálom diszkréten, hogy másokat ne zavarjon és nem félpercenként. Otthon viszont természetesen szoktam enni, inni, telefonozni, stb.

5. Szerinted mi lesz a mozizás jövője?

A mozi mindig megmarad, mert egy külön program, szórakozási lehetőség. 

6. Melyik filmet várod a legjobban az idén?

Már említettem, hogy a  X-Men: Új mutánsok-at várom, de nem tudom, hogy mikor jelenik meg. Azon kívül esetleg a Legendás állatok - Grindelwald bűntetteit. Bár továbbra is úgy gondolom, hogy ez már a Harry Potter kultusz megerőszakolása, de az előző is teljesen rendben volt és egy HP fan nem hagyhatja ki... 

7. Ha választhatnál, hogy melyik filmet játsszák újra a mozikban, melyik lenne az?

Ilyen nincs, viszont díjaznám, ha az Expedíciót lejátszanák moziban is. Talán ez az egy film volt, amit rettentően vártam, erre csak Netflixen tudtam megnézni. Nincs ezzel különösebben baj, de a végét leszámítva egy nagyon szuper kis film lett és jó lett volna, ha eljut az emberekhez. Sajnos a könyv is alul értékelt és nem is túl elterjedt. Jeff VanderMeert a népnek!!! :)
expedicio.jpg

8. Nézni fogod idén az Oscar-díjátadót?

Soha nem szoktam. Ritkán értek egyet azzal, hogy kik és miért kapják a díjat, maga az átadó meg aztán végképp teljesen hidegen hagy. 

9. Hogyan nézel filmet? TV-ben játszottat, DVD-n, Blu-rayn, VHS-en, iTunes-ról/Amazonról/Netflixről stb. letöltve/streamelve?

Attól függ mit szeretnék nézni és hol elérhető.

10. Szerinted milyen műfajú filmből kellene többnek készülnie?

Scifiből sosem elég. :)

Kicsit hosszúra nyúlt, de jó pofa kérdések voltak, nagyon élveztem a kitöltését. Némelyiken pedig igencsak el kellett gondolkodnom.

A filmes tageket https://dorkaanyaolvas.blogspot.com/ blogján találtam, nézz körbe ott is!

A filmek borítóképei https://snitt.hu/ filmes oldalról származnak.

süti beállítások módosítása