Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Új fűszertartók #1

Napi kreatív

2018. augusztus 17. - kovacs.netti

fuszertarto.JPG

Korábban egy helyes hosszúkás dobozom volt, amibe szépen bele lehetett sorakoztatni a fűszeres tasakokat. Az új konyhába viszont került egy kihúzhatós fűszertartó fiók, amibe ez a doboz nem fért bele, szóval egyértelmű volt, hogy szereznem kell fűszertartókat. Nézelődtem a Mömaxban, de nem tetszett igazán egyik sem. Viszont a napokban megtaláltam ezeket a kis üvegeket a Kikben. A kisebbeket 230 Ft-ért, a nagyobbat 300 Ft körül árulták, nem lehetett otthagyni. Nem mertem először sokat venni, mert egyedül voltam és nem tudtam barátomnak tetszene-e ez a megoldás, plusz én sem tudtam tejesen elképzelni a végeredményt. Ma felcímkéztem és feltöltöttem őket. Nagyon tetszetősek lettek, úgyhogy visszatérek még pár üvegcséért... Szerencsére nem sok kreatív teendő van velük, címkét írni még én is képes vagyok, viszont sokkal egyedibbnek, sokkal inkább sajátomnak érzem a végeredményt. Az meg kifejezetten tetszik, hogy üvegből van és látszanak benne a szép színes fűszerek.Természetesen a címkéket nem igazán sikerült oda ragasztanom, ahova elképzeltem, de talán a következő adag már jobban sikerül.

süti beállítások módosítása