Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Mohács, Duna

Otthon, édes otthon

2018. szeptember 23. - kovacs.netti

duna2.JPG

A hétvégén hazamentünk Mohácsra és a szombat délutánunkat egy kis bandázással töltöttük a Duna-parton. Igazság szerint sok mesélnivaló nincs, viszont a képet mindenképp meg szerettem volna osztani. Nagyon szép őszi nap volt és sikerült lőnöm egy "képeslapos" fotót. :) Imádok a Duna-parton ücsörögni, szerintem a végtelenségig képes lennék rá. Tegnap is csak az vetett véget neki, hogy egészen fáztunk már és megéheztünk. Hát szerintem elég vagány, hogy egy ilyen szép és nyugodt helyen nőttem fel. Bejegyzésem a Halott pénz szavaival zárnám, amit ugyan jelenlegi otthonomhoz írtak, nekem mégis Mohácsról szól. 

Tudom hogy nem választhattál
Tudom hogy nem választunk
Akármilyen csomagot kaptunk
Abból kell dolgoznunk.

Éreznem kell még hogy vár rám
Egy könnycseppé válik a látvány
Mikor meglátom az otthonomat
Tudom mért vágytam haza.

Halott Pénz: Otthon

süti beállítások módosítása