Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Melegszenyó

Mit ettünk ma?

2018. október 05. - kovacs.netti

melegszeny.JPG

Maradt egy kis hagymalekvár a hambi készítésből és agyaltam rajta hogyan tudnám felhasználni. A melegszenyó mellett döntöttem, mivel ahhoz csak zsemlét kellett venni, egyszerű és már régen ettünk. Több fajtát is készítettem és olyan kis helyesek lettek, hogy gondoltam lefotózom és megosztom itt őket. Egy biztos, tökéletesen felhasználható a hagymalekvár hozzá, kifejezetten feldobta. 

Hozzávalók:

  • 6 zsemle
  • vaj
  • hagymalekvár
  • szeletelt karaj
  • szeletelt szalámi
  • 2 szál újhagyma
  • olívabogyó
  • sajt
  • kechup
  • majonéz

Elkészítés:

Készítettem vajas, hagymalekváros, szalámis, olívabogyós, újhagymás melegszenyókat és vajas, karajos, újhagymás szenyókat is. Kb. negyed órára 200°C-ra előmelegített sütőbe tesszük alul-felül sütési módban. 

melegszenyo.jpg

melegszenyo-001.jpg

süti beállítások módosítása