Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Nagyharsányi Szoborpark

Menjünk a szabadba...

2018. október 07. - kovacs.netti

szobor3.JPG

Tartozom még egy élménybeszámolóval, amit semmiképp sem szerettem volna kihagyni, de valahogy csak-csak nem íródott meg. Szeptember elején barátaink felvetették, hogy menjünk drónozni Pécstől távolabb. Konkrét cél nem volt, elindultunk Dél felé és tök jó helyeken kötöttünk ki végül. Idő közben felvetődött, hogy nézzük meg a szoborparkot, amit nem bántam, mert nagyon kicsi voltam még, amikor utoljára ott jártam. Mondhatjuk úgy, hogy szinte egyáltalán nem emlékszem rá. 

kepatmeretezes_hu_szoborpark2018.jpg

Nagyon jó móka volt, nem is gondolná az ember. Némelyik szobor formája jó pofa, szépen kidolgozott, vagy csak tök egyszerű. Viszont néha érdekes kitalálni mi is volt vele a céljuk, szórakoztató a szobrok mellett elolvasni mit is látott bele a szerző. Elég nagy a park, mi sem jártuk végig őket egyesével. Szerintem akár több órát is eltölthet itt az ember, ha alapos, megnézi és elolvasgatja az összeset. 

szoborpark_2018-002.jpg

Lett néhány személyes kedvencem is, mint például a kis alagút és a kövek, amikbe domborképeket alkottak. Utóbbin felfedeztem egy zombievő növényt és italozó emberkéket is. Csúcs. :D

szobor2.JPG

kepatmeretezes_hu_szoborpark2018001.jpg

Jó kis szabadtéri program és most úgy néz ki még egy ideig nem lesz rossz idő. Érdemes ide elnézni. Bár az alapos végig tanulmányozása valószínűleg engem untatna, de másoknak több órás programot is nyújthat. De a hozzám hasonlóknak is egy óráját biztos leköti. Pécstől kicsit több, mint fél órányira van autóval, ami szinte semmi. Egy kis napsütés és friss levegő nem árt senkinek. Ja és az egyik legjobbat még nem is mondtam. Eszméletlen szép a kilátás a Szoborparkból...

szobor1.JPG

süti beállítások módosítása