Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Andrew Banks: A kiskutyák titkos nyelve

Könyvértékelés

2020. január 23. - kovacs.netti

Még decemberben meglátogattak minket barátnőmék és hoztak két könyvet nekem, hogy kicsit tudjam magam okítani kutyaneveléssel kapcsolatban. Egyből neki is álltam az egyiknek, A kiskutyák titkos nyelve címűnek. Tulajdonképpen két nap alatt kiolvastam, csak bejegyzés, értékelés nem készült róla, mert minden szabadidőmet Jupiternek szenteltem. Viszont nem szeretnék átsiklani felette, mert érdemes volt elolvasni.

kiskutyak_konyv.jpg

SzerzőAndrew Banks

Könyv címe: A ​kiskutyák titkos nyelve

Eredeti mű: The Secret Language of Puppies

Fordító: Cooper Eszter

Oldalak száma: 192

Borító: puhatáblás

Kiadás éve: 2015

Kiadó: Ventus Libro

ISBN: 9786155535109

Fülszöveg:

Vajon, mit akar mondani a kiskutyánk?

Minden gazdi szeretné érteni a kölyökkutyák testbeszédét.

Ez a hasznos kézikönyv segít megfejteni a kölyökkutyák titokzatosnak tűnő testbeszédét. A kulcs a félreértésektől mentes, hatékony és szeretetteli kommunikáció. Ha ez sikerül, mindenki jól jár: a kutyus boldog, a gazdi pedig magabiztos lesz.

Mivel kutyás családban nőttem fel és Apukám nagyon ért a kutyákhoz, elég sok dolgot ellestem hogyan is kellene csinálni és sok dolgot megtanultam a kutyákról. Emellett már izgatottan készültem az utóbbi hónapokban és rengeteg dolognak próbáltam utána olvasni. Ezek miatt nem érzem azt, hogy ez a könyv olyan sokat hozzáadott volna a kutyanevelés, illetve kutya viselkedési szokások ismeretéhez, de egyáltalán nem hasztalan. Aki először vállal be egy kölyökkutyát, annak szerintem kifejezetten hasznos. Továbbá azoknak is, akik már valamit tudnak a témában, mert egy két érdekességet, hasznos infót el lehet belőle lesni. Emellett gyönyörű képekkel van illusztrálva a könyv, nem túl hosszú és élvezhető nyelvezetű. Szóval, ha bárki kölyök kutyust tervez befogadni, bátran vegye a kezébe és szánja rá azt a pár órát, ami alatt elolvassa. 4 pontot adnék rá.

4.png

Az információk és a borítókép a könyv Moly-os adatlapjáról származnak.

süti beállítások módosítása