Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

HP fan for life...

Csak a Mardekár!

2018. október 16. - kovacs.netti

hpfanforever.jpg

Igazán szerencsésnek tartom magam, hogy a Harry Potter generáció tagja lehetek, mivel csak nekünk adatott meg együtt felnőni a történettel, izgatottan várni az új könyveket. Valószínűleg életem végéig kiráz a hideg, ha meghallom a filmzenét és rám tör a sírhatnék a 7.2 film végén, mert elkap az érzés, amikor az utolsó filmet láttam a moziban és tudtam, hogy egy korszak lezárult. Mai napig kapok minden Harry Potter cucc után és gyűjtök mindent, amit lehet. Ezt nagyon jól tudják a szintén HP fan barátaim is és londoni kiruccanásuk alkalmával sem feledkeztek meg rólam. Kaptam menő mardekáros sapit, sálat. :) Nem bírtam kivárni, hogy hidegre forduljon az idő és valahova felvehessem, muszáj megmutatnom a világnak.

#hpfanforever #hpfanforlife #hpgeneration #slytherin

süti beállítások módosítása