Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Előrendeléseim érkeztek...

Következő olvasmányaim

2018. november 03. - kovacs.netti

elorendeles_okt.JPG

Összegyűlt három rendelésem, úgyhogy tegnap volt egy utam a Libribe. Nagyon elégedett vagyok a könyvekkel, élőben is nagyon szépek. Imádtam Kim Stanley Robinson New York 2140 és Aurora regényeit, nem volt kérdés, hogy előrendeljem a Vörös Hold című könyvét is. A fülszöveg és a korábbi olvasmányok alapján hasonló társadalmi sci-fit fogunk kapni, mint a már említett könyvek. Biztos vagyok benne, hogy hatalmas élmény lesz. A Furcsa időjárás című könyv borítójába szerettem bele, amikor felfedeztem az előrendelhető könyvek között. Részletes, ötletes és gyönyörűek a színek. Majd elolvastam a fülszöveget és az információkat róla, amikből megtudtam, hogy négy horror kisregényt tartalmaz a könyv. Nem is kellett több, megrendeltem. Az utóbbi években egyre inkább rájöttem, hogy szeretem a horror műfajú könyveket (a filmeket például ki nem állhatom), viszont egyelőre nem olvastam sokat. A harmadik könyv magyar szerzős és teljesen véletlenül bukkantam rá Moly-on. Mindig előítéletes vagyok a magyar szerzőkkel, de annyi pozitív csalódás ért az utóbbi időben, hogy a fülszöveget elolvasva adtam neki egy esélyt. Az alapsztori kicsit elcsépelt, a szereplők születésüktől fogva ismerik haláluk időpontját, viszont azt gondolom, hogy ez egy megunhatatlan téma. A kérdés az, hogy ezt hogy sikerül átadni nekünk. Bevallom őszintén, tegnap már el is kezdtem ezt a könyvet és egyelőre nagyon bizakodó vagyok, szerintem jó kis könyv lesz ez. Hát ezek lennének az új könyveim, nagyon kíváncsi vagyok rájuk, úgyhogy hamar várhatóak az értékelések is. :)

süti beállítások módosítása