Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Abaligeti tó, Rácz Tanya

Közeli helyeken...

2018. november 06. - kovacs.netti

aba.JPG

A hosszú hétvégén már vágytunk egy kicsit a szabadba, úgyhogy barátaink invitálására elkísértük őket egy kis kirándulásra. Mivel barátunk 4 éves kisfia is a csapat tagja volt, így elsősorban játszóteres helyeket tűztünk ki célul. Először az Abaligeti tavat néztük meg, ahol gyerekkorom óta nem jártam. Nem is igazán emlékeztem rá. Helyes kis tó, de nem mondanám különösebben szépnek. Ránézésre nem szívesen fürdenék benne nyáron, ezt alátámasztják a régi emlékeim is, nyálkás volt és már akkor sem tetszett. Viszont ittunk egy kávét, kacsát etettünk, fotózgattunk, sétáltunk és játszótereztünk is egyet, szóval jó kis időeltöltés volt. 

aba_racz_4.jpg

Hazafelé pedig megálltunk a Rácz Tanyánál. Megnéztük az állatokat és mentünk egy nagy kört a játékok között. A legjobb, amiért már érdemes volt elmenni - csacsit simogattunk. Állati helyesek voltak. Amikor feléjük tartottunk már jöttek a kerítéshez és mikor megálltunk fotókat készíteni már reklamáltak. Nagyon barátságosak voltak és imádtam a puha, de mégis érdes szőrük. A fülük pedig rettentő jópofa, szerintem sosem fogtam meg még csacsi fülét. :D

kepatmeretezes_hu_aba_rcz2.jpg

Nagyon szép területen helyezkedik el és kifejezetten szórakoztató gyerekek számára. Az állatok meg cuki, azok mindig cukik és mindig jó ha vannak. :) Legközelebb ebédelünk is majd egyet. Lecsekkoltam az étlapot és az árakat és nagyon biztató. Érdemes megnézni a honlapjukat és még egy kellemes őszi napon ellátogatni is.

aba_racz_3.jpg

süti beállítások módosítása