Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Rotary körsétány

Menjünk a szabadba...

2019. február 23. - kovacs.netti

Múlt hétvégén kihasználtuk a jó időt és elmentünk sétálni egyet a szabadban. Barátnőm kívánságára a Rotary körsétányt céloztuk meg. Én még sosem jártam itt, úgyhogy újdonság volt. Egészen ki voltam vele békülve, mivel csak az elején kell felfelé menni emelkedőn, maga a sétány teljesen sík terepen fut. Minden információt megtaláltok  róla >>itt<<.

rotary1v2.JPG

Az árnyékos oldal fele indultunk, a jó idő ellenére picit fáztam, de miután átértünk a napos oldalra már szuper volt. Nagyon szép az erdő, bár sok érdekességet nem nyújt. Láttunk rengeteg hóvirágot, megismerkedtünk az öreg tölggyel és történetével, a napos oldalon még kicsit meg is pihentünk.

rotary-kor.jpg

A körsétány 3 km hosszú, szóval nagyon kényelmesen, nem sok idő alatt besétálható. Tényleg kellemes kis séta hely, nagyon élveztem annak ellenére, hogy mindig unom az erdőben való sétálást. Helyenként nagyon göcsörtös köves az út, célszerű a vastagabb talpú cipő. Most, hogy jön lassan a tavasz mindenképp érdemes felvenni a szabadtéri programok közé. Szerintem tuti meglátogatjuk még mi is.

süti beállítások módosítása