Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Peszleg Márton: Felejtés

Könyvértékelés

2019. április 07. - kovacs.netti

Tulajdonképpen a "Könyvértékelés" alcím kicsit erős, hiszen egy 12 oldalas történetről van szó. Play Könyveken találtam, ingyenesen hozzáférhető. Rövid várakozások idejére mentettem el telómra az Ébredés a világ peremén című könyvvel együtt. A napokban elkísértem barátomat kocsit mosni, míg ő hasznoskodott, én el is olvastam a történetet.

Szerző: Peszleg Márton

Címe: Felejtés

Oldalak száma: 12

Fülszöveg:

Sokan akarnak elfelejteni dolgokat. Azt, hogyha valami rossz történik velük.

Ha valamit nem úgy tesznek, ahogy kellett volna, vagy ha valami nem úgy történik, ahogy szerették volna.

Lendületesen belecsöppentünk a szituációba, mindjárt megismertük szereplőnket, akiről érezhető, hogy nincs minden rendben vele. Tulajdonképpen az első pillanattól sejthető miről is fog a történet szólni, de ennek ellenére kellemesen olvasható. Nem vacakol semmi feleslegessel, nem térünk ki a részletekre, nem ismerjük meg a hátteret és a szereplőket jobban, csak végig éljük szereplőnk egy élethelyzetét. A vége szép kerettel zárul. Érdemes elolvasni, 12 oldalkára mindenkinek van ideje. :)

4 pontra értékelném...

4.png

süti beállítások módosítása