Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

HollandTourOn

Élménybeszámoló

2019. június 18. - kovacs.netti

Meg sem tudom mondani pontosan mikor, de már igazán régen felkerült Hollandia a bakancslistámra. Aztán ahogy teltek az évek egyre jobban rákattantam így látatlanul is. Látott már valaki Hollandiáról rossz képet? Csúnyát, koszosat, igénytelent, vagy csak érdektelent? Szerintem az ilyen igazán ritka. Inkább botlik bele az ember a szép színes tulipános, malmos, kanálisos képekbe és egy hasonló elképzelést épít fel magában. Emellett nagyon közel áll a gondolkodásmódomhoz az a szabadelvűség, amit Hollandia képvisel, gondoljuk csak itt a természet és állatok tiszteletére, környezettudatosságra, különböző rasszok egyenértékűségére, melegek teljes mértékű elfogadására, könnyű drogok legalizálására és ezáltal kontroll alá vonására és az eutanáziára. És ezek csak azok a dolgok, amik tudottak még odalátogatás előtt és máris felépít az emberben egy képet. Mondjuk úgy, hogy nagy vonalakban ezekből az alap információkból döntöttem el, hogy ez egy olyan ország lehet, amilyet fölépítenék magam köré, ha az ember csettintéssel alakíthatná a világot. Emiatt mindenképp el akartam jutni oda. Aztán ahogy teltek az évek rájöttem, hogy ez egyáltalán nem egy teljesíthetetlen bakancslistás pont, hiszen nincs is túl messze. Emellett barátom rengeteg szuper dolgot mesélt róla (kint élt egy darabig), a mai napig szereti és szívesen visszautazott volna. Végül a végső lökést barátaink adták, akik Németországban élnek és az utóbbi másfél évben már erősen tervben volt, hogy meglátogatjuk őket. Felvetették, hogy mi lenne, ha a látogatást összekötnénk egy jó kis holland túrával. Nem kellett kétszer mondani, lefixáltuk már tavaly az időpontot, elkezdtünk tervezgetni és eljött a csoda pillanata, május 31-én pénteken vonatra szálltunk és megcéloztuk Németországot, majd onnan szombat éjjel barátainkkal már autóval vágtunk neki, hogy megtapasztaljuk milyen is egy álomnyaralás. :)

Forrás: Pinterest

Annyi élmény és tapasztalat ért, hogy úgy döntöttem minden napot külön bejegyzésbe szedek. Előzetesen annyit, hogy bőven felülmúlta minden elképzelésemet. Minden túlzás nélkül kijelentem, hogy ez az ország a világ legszuperebb helye. Az is biztos, hogy visszatérek minél hamarabb, amint a lehetőségek megint adottak lesznek és szeretném ezt rendszeresíteni is. Megbeszéltük barátommal, hogy igazság szerint ez az utazás után úgy érezzük, hogy több hely, ami a bakancslistán szerepel mondhatni teljesen érdektelenné vált számunkra és simán ki is húzzuk annak érdekében, hogy még jó párszor visszatérjünk Hollandiába. Szerintem másnak sem szabad kihagynia! :)

Amíg érkeznek a bejegyzések, csekkoljátok az Instagramunkat - W&N Adventures - folyamatosan kerülnek fel a képek.

Frissítés: Utazásunk többi napjáról készült beszámolókat a "hollandtouron" címke alatt találjátok.

süti beállítások módosítása