Minden, ami érdekel, eszembe jut vagy történik velem.

Mizu velem...

Mizu velem...

Gofri #2 csokiöntettel

Mit sütöttem ma?

2019. szeptember 22. - kovacs.netti

Megkívántam a héten a gofrit, így ez lett a mai édességünk. A szokásos receptet használtam, amit >>itt<< megtaláltok. Annyi a különbség, hogy másfélszeres adagot csináltam, mert tudtam, hogy egy barátunk is felugrik, illetve délutánra is akartam, hogy maradjon. Sajnos kicsit bénán mertem be a tésztát a sütőbe, így furcsa alakúak is születtek, de ennyi baj legyen.

gofri.JPG

Most csokiönteteket készítettem hozzá. Egyszerű és nagyszerű: egy-egy tábla fehér és tejcsokit összetörünk kockáira, bedobjuk egy-egy bögrébe és mikróban elkezdjük olvasztani. Ha már puhul, egy-egy evőkanál olajat öntünk hozzá, elkeverjük és tovább olvasszuk amíg teljesen cseppfolyós nem lesz. Majd mindkét bögrébe alapos keverés mellett tejet öntünk, amíg a megfelelő állagot nem érjük el. A képen még elég folyós, aki inkább megcsorgatná a gofrikat, azoknak ez az ideálisabb. Ha várunk vele míg elkezd kihűlni, akkor szépen besűrűsödik és rá lehet kenni a gofrikra. 

Nagyon finom és laktató is, mi például ma reggeli helyett ettük délelőtt, délután viszont már nasi lesz.

süti beállítások módosítása